me and my sis

me and my sis
cameron highland

Saturday, July 24, 2010

excited+hepi+tired.........


good morning 2 all of u....wah sekian lamenyer i not wrote this blog, u all imagine what sy smpai lupe pswrdnyer...hehe (kelakar sgt2).last2 dok remember blk pswrd n trus change kpd pswrd yg sng di igt...allhamdulliah everything settle(yeay2x haha).
now i wanna shares a little bit abt new experienced yg sy dpt today n smlm...tgal 23july 2010 sy scara rasminyer telah berpindah uma ke tmn yg pling popular kt prt raja iaitu TMN U (ee perasanye *wink)hehe.pnt tau kms uma nie.smpi ke satu tahap yg very2x tired n then trus ttdo..pntnya hanya allah yg tau..tp yg pling best cgt2 bl sy dpt kms my new room..hehe.ha time tue excitedla nk kms.sy hias katil2 sy ngan cik ted (stand 4 cik teddy bear).niat ati nkla upload gmba kt cni tp bocz of little bit problem so trpaksa postpone...sori yea (huhu-sdh).okla smpi cni je post sy ok 4 diz morning....Happy a nice day..

No comments:

Post a Comment